Alla ska sova för nu är det natt

Tidiga morgon. Jag undrar verkligen varför min kropp inte vill låta mig sova. Brukar försöka somna om med hjälp av musik, ingen höjdare när man e två kanske. Anna Maria Espinosa – Alla ska sova för nu är det natt Men men, nu ligger jag i soffan med Vänner på tvn. Patrik sover såklart :P Det är väl som jag sa till mamma när jag va liten. Jag ville inte bli ihop med nån som sov länge på mornarna. Jag skulle ju få så tråkigt då, för det hade jag ju när Sandra sovit hos mig. Jag fick ju ligga å vänta på att hon skulle vakna. Haha, ne men det går bra. Jag funderar skarpt på att ut o löpa lite. Det verkar vara fint väder.

Igår var det bio med Emmie och Herman. Vi gick till Bullit först å drack en öl. Sen såg vi Farsan. Så himla rolig och bra film. Rekommenderas skarpt. Den var lixom rolig men också seriös och med mycket fint i den. Toppbetyg!

Ne, löptur var det! Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0