And I feeling feeling feeling this way

Jag myser i mörkret till tända ljus. Snart ska jag å Patrik se på 112 - på liv och död men först ska Patrik duscha av sig militärlukten som han tog med sig hem från jobbet idag. Jag lyssnar på min bästaste sommarplaylist på Spotify. "Musik att skråla till en solig dag i en bil på en väg någonstans i Sverige" heter den och den ska vi lyssna massa på när vi åker på Sverigeturné i sommar. Uschki vad jag ser fram emot det!!

Emmie berätta för mig idag att Lifehouse ska spela i Holland i september. Jag tror nog i princip att vi bestämt att vi ska försöka ta oss dit. Billiga va biljetterna me :D YIHA!! Hörde Lifehouse – Halfway Gone på Bandit häromdagen. Jag blev sååå himla lycklig då. Hade nästan glömt bort att lyssna på den ett tag. Minns lixom tiden när den stod på repeat på jobbet för att enda stället man kunde höra den va på Lifehouse hemsida. Och det är verkligen en låt man inte kan tröttna på. Iallafall kan inte jag trots att jag lyssnar på den kanske 20 gånger i rad. Men sen e väl inte jag som andra folk heller när det gäller musik. Musikkåt skulle man väl kunna kalla mig.

The Baseballs spelar också på Katalin. Jag tror vi ska försöka styra det me det unga paret. (Dvs. Emmie och Herman). Sen är det Melissa i augusti också. Det vill jag nog också gå på. Emmie och Mia va sugna å så vare ju en lörda me, kan ju inte bli så mkt bättre känns det som. Usch å fy vad jag verkligen tycker om musik.

Å ska ja va ärlig, jag börjar gilla mitt jobb mer o mer nu. Typ skarpt gillar jag det!! YES!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Melissa vil jag också med på, om jag får? ;)

2010-04-21 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0