Baby, there's no other superstar You'll know that I'll be

Fredagkväll, jag sitter och redigerar bilder för fulla muggar. Såååå himla roligt. Jag skulle vilja gå en kurs i Photoshop tror jag bestämt. För att lära sig lite mer på riktigt lixom, nu e ja ju enbart självlärd.. Å så kan man ju inte hålla på ;)

Fick en bild som min syster tog på mig när vi var i Berlin. Jag verkligen ÄLSKAR den bilden och jag säger bara Lady Gaga – Paparazzi när jag ser den. Fan va cool jag tycker att den är. Känner mig som en kändis typ! Haha!



Testsprungit stadsskogen har ja gjort också. Gick riktigt bra. Å skoj var det! YES! Så det får se till att bli av fler gånger. Ska börja löpa i Jälla me tänkte ja. E ju så smart lixom för det ligger påväg hem från jobbet å det är ju bara perfekt!

Nu... åter till bilderna. Imorn ere Stockholm, Patrik och The last Bounce som gäller. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0