cam cam ma lady

Idag har jag klippit mej, hos Mia. Hon e så himlans duktig så. :) Va där typ 2,5 timme efter jobbet. Jobbdagen gick fort som smör i solsken eller nått. Bara rusa iväg å så vare dags att åka hem. Hann inte ens börja med det som jag igår planerat att jag skulle göra idag. Härliga tider som jag gillar :D Fick tips av Mia med lite smycken till festen på lördag, så nu måste jag hem till mams å paps å rota på vinden. Fick också massa bra tips på restaurangbesök med massa go hamburgare och typ en dödslång å bra drinklista me t.ex. passionsmarguerita. Bokade sommarplaner dit direkt vi två :) Nu har jag stekt och käkar pannkisar. Ska snart se på Anna Anka och sen sussa för att orka me morgondagen på jobbet, då blir fotografering så det står härliga till av alla glad där ute i leran.

Kläm å tjing å sjung å va gla' Crazy Town – Butterfly

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vill se en provsmak på den nya frisyren ;) Puss

2010-04-15 @ 13:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0