Det var en kyckling....

Det är tidig morgon på en väldigt lång fredag. Jag drömde så otäckt att jag vaknade och sen kunde jag inte somna om för jag tänkte så mycket på det. Uschia mig! Drömde om två personer o att ja va tvungen att träffa dom o prata med dom... Fan va äckligt! Patrik ligger kvar o snusar och sover. Jag ser på film, Tjorven och Skrållan. Det är sååå mysigt. Dock kan man ju önska att man haft lite sällskap här i soffan,men det kanske kommer. Nu skriker Malin, "Pelle Pelle Pelle, kom kom kom!" Det är roligt :)

Igår var jag på middag hos mormor. Så mysigt och trevligt så :) Mamma hade gjort sånghäfte så vi sjöng så fint så fint. Sista låten var Gullefjun. Så söt låt, Maje blev förtjust, hon påstod att hon inte hört den förr, så vi sjöng den två gånger för att öva. Gör det du me vettja. Mariann Grammofon Various – Gullefjun Hon skulle ta med sånghäftet till påskmiddan hon skulle till på söndag. Funderer på om jag ska göra det också, kul å sjunga loss lite me Patriks pappa kanske ;) Men jag vet inte, tror inte det är så uppskattat. Får sjunga loss på lörda istället då det är påskmiddag hos mams å paps. Det blir mys.

Snart ska vi ge oss ut på en långpromenad i solskenet. Tar med min kamera så kanske man kan få lite snygga bilder me :)

Kram och glad påsk alla mina små Gullefjun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0