Idag är det bara du och jag. Idag är det bara vi två.

Ulf Lundell – Kärleken Förde Oss Samman Fin låt att vakna till. Javisst Javisst!

I övrigt; jag sminkar mig och fixar mig, när jag är klar tittat Patrik intensivt och nära på mig, och undrar om jag har var runt ögonen. Tack där, så fin tyckte han att jag var...

Inatt åkte jag och Patrik vattenrutchbana.

Idag ska vi på roadtrip, långresa, utflykt. Vi ska till Norberg, i Västmanland. Och så ska vi förbi Dalarna och Avesta. Herregud, typ jordens ände, eller kommunens iaf ;) Patrik har lovat att vi ska stanna vid den stora Dalahästen så att han kan ta en bild på mig där. Snäll ibland också, han kan han.

Nu ser vi på ett tv-program där dom försöker blåsa tuggummibubblor under vattnet och grilla varmkorv med mobiltelefon. Ett tv-program i Patriks klass. Oh yes!

Tack för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0