Lilla tussilago, lilla tussilull!

Efter en underbart fantastisk kväll igår är det två halvsega som ligger i soffan. Har sett reprisen av Körslaget och Talang. Perfekt söndagsgöra. Tänkte ta oss ut på promenad å käka glass i solen men solen försvann så det fick bli en prommis till Willys bara för att handla middagsmat. Klyftpotatis, feta/pestofylld kyckling, haloumi och sallad står på schemat. Kom just nu på att jag ville ha majs också, kolvar lixom, men icke för det glömde jag att köpa :( Typiskt. Småcitrusar blev det däremot så det ska jag hugga in på nu. Vi hittade massa tussilagosar på vägen så jag var tvungen att plocka några. Se så fint det blev.
James Hollingworth – Lilla Tussilago


Patrik ska räkna på jobb nu, omläggning av garagetak. Jag ska äta min citrus och jaa... jag vet inte vad mer...
Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0