Play that funky music

Tjoolahopp!
Vilken toppendag jag haft.
Degade lite på morgonen. Gav mig sedan ut på en 45 minuters löptur i solskenet. Duschade å gled över till mams o paps. Pappa å jag bytte däck på min cykel Va ju tokigt mkt enklare än jag trott. Nästa gång klarar jag det nog själv :) Mamma och jag åkte till IKEA och Ö&B. Jag shoppade upp mig på en jättefin zebrasop. I like it!! Sen fikade vi lite hemma hos dom. Jag drog hem å pillade lite me Photoshop. Har som blivit lite fast där.

Patrik på en mysig promenad med tillhörande grillning i Enköping.

Kvällen avslutades sedan med min älskade familj på UKK. Bolandsskolans elitelever inom dans, musik och teater satte upp en gratisföreställning. Skitbra vare å man blir ju så glad av sånt dära. En av låtarna dom sjöng var Wild Cherry – Play That Funky Music. Ja, ett mycket bra jobb hade dom gjort. 10 maj är det dags igen för en ny föreställning. Ska nog försöka gå på den me.

Nu ska ja leka vidare med Photoshop å vänta på att min lilla Patrik ska komma hem från jobbet.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0