Promise me to look back at us as a time in your life you enjoyed

Jani, så vare helg igen. Jag väntar på att pastan ska koka klart. Blir lyxlyxlunch. Pasta me pesto, feta och coctailtomater. Bra uppladdning för det som väntar sen. Blir en joggingtur. Tänkte testa spåret i Stadsskogen. Enda minnet man har därifrån är ju hur man slet under skoltiden och bara HATADE att vara där. Orientering, terränglöpning och jag vet inte allt. Fy vare iaf! Men idag ska det bli andra bullar. Solen skiner så det bli härligt. Jag ser fram emot!

Dead by April – Promise Me Så jäklarns bra låt förresten!! Önskar att jag sett dom i somras när som spela. Men kompisen som va där sa att dom inte va nå bra. Så då gjorde det väl kanske inte så mkt :D

Nu började en rockbandslåt spela. jag är tokigt sugen att spela lite. Var sjuuukt länge sen. Tror kanske det kan bli lite sånt efter löpning och dusch! YES! Grymt! Jag längtar redan vilket innebär att jag kommer att springa fort som en tok!

Nu ska jag äta pasta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0