Right beside you is where I belong

För typ 1,5 år sen var jag i Turkiet av en alldeles speciell anledning. Min kära storkusin Karin skulle gifta sig med sig älskade Yavuz. Så fint och vackert det var. Istället för vanlig hederlig bröllopsmarsch spelades Shania Twain – From This Moment On - Pop On-Tour Version när dom gick in till alla sittande. Så himla fin. Låten får mig att gråta! Ja vette fan va ja ska ta mig till nästan när jag hör den. Den skänker såååå himlans mycket lycka. Jag bara ler och blir typ upp över öronen kär! I will love you as long as I live. Ja, det är fina ord det där, och mycket stora!

Andreas har vart här idag. Vi har käkat en hejans massa marängswisch, sett på Sveriges värsta bilförare, en dokumentär om ett flygplan som flög genom vulkanaska, pratat och såklart skrattat en massa. Han är härlig den där pricken. Tyckte jag skulle komma till Gävla på sönda å se deras trick-show, men nee... lite för långt. Hoppas dom snart kan showa i Uppsala istället. E ju nedrigt nyfiken på att se ju!!

Sprang också en sväng efter jobbet. Men inne. Önskade att jag sprungit på en kuperad skogsstick, men icke. Snö och regn var vad gudarna bjöd på så det blir ett platt och svart löpband istället. Men dock, e ju ändå skönt när det är klart.

Imorn ere kortdag på jobbet som alltid en fredag. Kl 13 får jag gå hem. Då vette tusan vad jag ska ta mig för. Önskar vackert väder för då kanske ja ger mig ut på en fototur. Klockan 17 blire fysträning iaf :) Skön träningsvecka denna vecka. Det gillas skarpt! Bra där! Hoppas på lite Emmie-tid imorn kväll också men vi får se vad som händer. Än så länge vet jag inget alls. Rätt skönt det med såklart.

Sa nyss godnatt till Patrik i telefon och ska väl så snart säga godnatt till mig själv med. Behöver verkligen sova. Blev alldeles för sent igår. Som du ser har jag börjat fila lite smått på blogg-designen. Inte det lättaste när man är helt nollställd från början, så det tar tid vill ja lova. Men... den som väntar på nått gott. Eller nått ;)

Tjipp o tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0