Sjung och var glad :)

Jadå, då ere påsk :) Skärtorsdag och första april me, lixom på samma dag. Blev en kort dag på jobbet men nu är vi alla typ installerade ute på etableringen. Kommer bli så bra så, å jag e så glad. Gött gäng där ute, gött gäng :)
Patrik mötte upp mig på Gränby efter jobbet. Vi bytte sodastreampatron, jag postade en herrans massa jobbrev, jag köpte två coctailglas till min glassamling och Patrik gjorde klart för mig att han e inte så mkt för glas just utan han är mer för muggar och koppar och sånt, i porslin lixom, lite rejälare material, men han sa också att han tyckte Line som jag samlar på va fin så va ju tur det. :D Jag köpte nya fina skor också :) Oj va bra å billiga dom va. Helt super. Kommer va så fin när våren kommer och allt blött e borta.

Sitter å väntar på att jag ska cykla iväg till mormor nu på lite påskmat. Mamma, pappa, mormor, morfars syster Maje, Gerten och Helena är där. Blir mys! Sen bär det vidare till Andreas för lite snack, film och kanske ett glas vin eller två. Mycket bra! Dr. Alban – Sing Hallelujah! Den hem till min älskade igen. yes yes yes!!! Han ska köpa smågodis å ha det bra för sig själv ikväll. Tyckte det va läskigt med "sistaminutensläktmöte". Den söten :)

Kram på er och hoppas att inte allt för många av er flyger till Blåkulla ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0