Solen skiner, himlen är blå, vad det är skönt att leva då!

Nu är jag och Patrik hemkomna från stan. Promenerade ner i solskenet, jag shoppade lite pysselsaker, (och en sån dära typ visp som man har kliar i håret me, såååå nedrans skönt ju, kunde inte motstå för 19 spänn). En fika ute i solen fick det bli me. Premiär!



Se så mysigt och skönt det var i solen. Den verkligen gassade på oss :) Nu e verkligen våren här.
På väg hem shoppade jag upp mig på vita tulpaner och påskris. Ska till Patriks pappa imorn på middag så jag svepte ihop en liten bukett. Det kan ju alltid va trevligt att ha med sig.

 

Ett påskpynt till mig själv blev det också så nu har jag äntligen mitt ris me rosa fjädrar i stoltserande där på golvet. Blev riktigt trivsamt må jag säga :)

Nu ska jag pyssla påskkort med mina nyinköpta papper :) Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0