Some dudes know all the right things to say

Idag har jag jobbat, som en liten tok kan man säga. Haha, fått en massa bra gjort. Det känns skönt. Men ändå blev det stressigt o mkt som va tvunget att bli gjort innan man ilade iväg hem. För vet ni vad jag skulle iväg på för äventyr efter jobbet ?! Jag blev besprutad! Wiho! Och om 6 veckor är det dags igen. Eller vi bokade in dagen före midsommarafton. Verkar tycka om att göra sånt hära otrevligt dagen föra aftnar. Men men, det gick ju bra iaf! Kändes inte något alls. Fästingspruta var vad jag tog. Så nu ska dom rackarna inte kunna förpesta mig med någon slags hjärnhinneinflammation, känner väl lite att det klarar jag mig utan.

Fick också matmuffins av min syster. Tre olika sorter hade hon svängt ihop. Med parmesan och spenat. Med feta och morötter. Och med... hmm.. jag minns inte vad som fanns i dom sista. Har inte smakat dom än. Bara en halv parmesan/feta och den var något så rackarns god. Mumsfilibabba!!

Nu är jag hemma och har diskat och bakat en kladdkaka. Så fort Patrik behagar komma hem ska vi åka till Emmie och Herman me lite stuff inför imorn. Rockband och en massa massa mat och dryck! Kommer bli en såååån bra dag. Har vart dödligt trött stundtals idag. Hoppas det blir bättre imorn. Men förmodligen kommer jag väl att vara sådär löjligt spänd och uppe i varv att jag inte kommer kunna slappna av och somna. men det är ett senare problem. Nu ska jag lyssna vidare på Jason Derulo – In My Head och ladda inför imorn!


Kommentarer
Postat av: ida

matmuffins verkar himla gott... lyx!!!

2010-04-29 @ 22:44:27
URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0