Take a look at you and me, are we too blind to see

Söndag, solen skiner och igår var det Stockholm och THE LAST BOUNCE. Betyg: Fy fanken så jäkla bra!! Helt överväldigad. Satt bara å log hela föreställningen. Man blir ju så sugen. Så rackarns skoj det ser ut och vilka jäkla ideér dom har o vad dom får till. Men jag tyckte synd om han som typ brytit benet eller nått å inte kunde va me. Poor him!


Globen förvandlades till världens största discokula!

Men dagen i Sthlm var super!! Vi tog tåget vid 10. Knallade runt i lite affärer o blev faktiskt endel shopping. En typ korallfärgad sommarklänning, ett svart typ nitbälte och en svart typ jacka, modell kortare. Supernöjd! Efter vissa påtryckningar från min inhandlade Patrik en t-shirt också. Har inte fått se den på men jag hoppas han är fin i den. Det tror jag nog alldeles säkert. :)


Patrik och jag i solen i Kungsträdgården

Dagen idag bjuder som sagt på solsken. Funderar på att ta en joggingtur men jag vet inte, vi får se. Sen ska jag över till mamma o pappa iaf. Pappa ska hjälpa mig att byta däck på cykeln. Tycker dom där dubbarna är rackarns onödiga nu faktiskt.

Förresten, har ju glömt berätta vad som hände efter sista inlägget i fredags. Snackade lite me Emmie. Herman ville ut å cykla lite, så jag bestämde mig för att följa med. Vilken fredagkväll va!? Inte igår man bara va ute å cykla sådär utan anledning. Kände sig som barn på nytt. Ni vet, när våren kommit och man just fått plocka fram cykeln igen. Det var ju lycka ju på den tiden! Så vi drog ut på en tur efter 20 nån gång å va inte tillbaka förrns efter nio. Mycket annorlunda fredagkväll men otroligt trevlig! Tack Emmie och Herman för att ni rastade mig :)

Ne, upp och iväg var det!
Elvis Presley – In The Ghetto Skön låt förresten!
Tjihoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0