Telefantastic

När jag gick i femman så va min klass med i "vi i femman". Fick tävla i radio, men sen gick det inte längre. Då skulle man välja en låt som skulle spelas i samband med radiosändningen. Våran klass valde Shaggy – Boombastic har jag bestämt för mig. Laddar till den nu inför lördagens 90talsfest. OMG vad jag längtar :) Kommer bli det här kvartalets bästa fest!!! E ju min allra bästa finaste Emmie som står värd för sitt egna 25årspartaj! Yey!

Igår var det träning och måndagsmiddag som vanligt. Extreeeeeemt bra traddis måste jag säga. Kan inte sägas för många gånger. I just love it! Vi bjöd på pasta me köttfärssås me te o kladdkaka till efterrätt. Å så såg vi på Håkans bar. :) Mys!

Idag blev det jobb och jag ska vara någon slags ansvarig för alla sprängningar. Se till så att alla vaktar där dom ska å så att blåljus kommer fram om dom behöver och så att sprängningen så avbryts. Känns superskoj men också som ett stort ansvar. Jiha! I like!!

Sen vart det hem en minisnabbis och sen bar det iväg me Carinan till pappsen. Där bytte vi till sommardäck. Härliga sommardag! jag, Patrik och pappa hjälptes åt alla tre, så nu e hon som ny igen. Ska bara kolla lufttrycket så e hon fit for figth igen.

Patrik å jag e döda i soffan nu. Vi har slängt i oss en "hopkoksmiddag" och nu ska vi se på 112 - på liv och död innan vi typ dör i sängen inför nattens skönhetssömn.

Hoppas du får en angenäm natt och en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag tycker också att det är en supertradition! Suuuuperduper nice! Och vad kul med mer ansvar på jobbet. Nu kan du verkligen visa vad du går för. ta dom med storm! (jag vet att dom kommer imponeras!) du är bäst! Puss

2010-04-13 @ 22:01:28
URL: http://helloemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0