The final countdown

Blir man inte lite smått livrädd när dörren till träningssalen öppnas och man möts av Europe – The Final Countdown. Hjälp säger jag bara. Men passet gick finemang och det var väldigt jobbigt och kul!

Får väl också försöka be lite om ursäkt för mitt förra inlägg. Hade väl nått slags vredesutbrott inom mig själv. Så väldigt förbannad isf. Men nu ere bra igen å jag e glad. Det är gött mos!

Nyss fick jag någon slags anfall också. Spelade så bra teater att jag blev så rädd för mig själv att jag nästan började gråta.. Nja.. såå... normal har jag väl aldrig velat kalla mig... Nu låter det kanske värre än vad det var, men ändå..

Nu, dags för shoppinglistesnack me Emmie samt 112.
Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0