Underbara imorgon

Idag har jag sprungit. Blev en testrunda i Jälla för att se hur spåren där va. Underbart att kunna ta en tur sådär direkt efter jobbet. Det kommer det garanterat bli fler gånger av. Testa 3 km-aren idag för känner att knäna inte riktigt e vad dom borde efter träning 8 av de 10 senaste dagarna. Men det kändes lite kort, så nästa gång tar ja 6an. Efter det fick jag hämta min älskade cykel som har varit hos farbror doktorn. Nya växlar och ett nytt baklyse. Som fit for fight för en valborg. Å appropå valborg, har handlat en herrans massa mat till den finfina fredagen. Massa mums till lunchen, och sen en massa gott gott till middag. Kommer bli en alldeles alldeles perfekt dag bara vädret blir bättre än regn. Å det ska det väl bli!!!

Har nu lagat fisk till Patrik och mig. Johans favoritfisk som den så fint hette. Den fick man lära sig av Sonja Håkansson på hemkunskapen på högstadiet. Va tokigt länge sen man åt det nu, men det blev som jag mindes. Dvs massvis me gott :D Och för alla som vill minnas tillbaka barndomen. Här haru nått att bita i. Beppe Wolgers – Underbara Imorron

Nu ere Ankan på tv och jag ska ägna mig åt min kära Patrik.
Kram å hej!

Kommentarer
Postat av: i

usch! johans favoritfisk hade jag glömt bort. usch och fy och blä!

2010-04-29 @ 09:34:18
URL: http://isabellchristinastahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0