Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Jani, igår vare klippning som jag sa. Tänkte ni skulle få se en liten bild.
Mmm, såhär blev det.

Ja där ser ni, tjock ser jag ut men det får duga. Ångest har jag över min träning. Blitt bara två gånger denna vecka än så länge, men tänkte ta mig en sväng imorn på en slags fys. Det får bli bra, å sen en löpning på lörda för att trimma magen inför kvällens fest med magtröja :o Så egentligen ere väl inte så dåligt. Men vafan, ibland har man såna tider bara. Allt känns neråt å man känner sig ful o tjock. Men som tur e går ju det över det me tids nog. Just D – Vart Tog Den Söta Lilla Flickan Vägen?

Nu tvättar vi här hemma men jag tänker lämna Patrik åt slumpen, han får fixa själv en stund, hoppas han klarar det. För jag ska köpa iväg kusin Maria me lilla kissen Lovis till vetrinären. Hade visst nått gojs i ögat. Tror det går bland katter nu för Mias katt hade också nått skumt där.

Ne, allt för nu... Kram å hejs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefint! Puss

2010-04-16 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0