What a beautiful morning

Patrik sover och jag är vaken. Lite av en standard här hemma nuförtiden. Jag har pysslat lite nu på morgonkvisten. Ska iväg på dop kl 13 så det skulle fixas ett litet kort till presenten. Lilla Erik är det som ska döpas i Gamla Uppsala kyrka. Mitt kusinbarn är det btw.

Ska försöka hinna förbi kyrkogården också. Årsdagen sen morfar dog idag. 6 år sen nu men det är knappt jag förstått det ändå. Önskar och tror titt som tätt att han ska dyka upp igen. Berätta att han varit på semester eller nått kanske. Gömt sig under en sten i Torsborg kanske men att du ska vi minsann ut å lägga nät på sjön igen. Men tyvärr, det kommer aldrig att hända. Många tankar finns hos dig idag min älskade morfar!

Annars ere bara fest fest fest som gäller idag. Sååååå nedrans sugen på att börja fixa mig redan nu. Världens bästa Emmie välkomnas idag in i 25årsklubben. Hon ska firas med buller och bång! 90-talet står som tema. Shiiiit va skoj det ska bli att dansa o röja loss till en massa 90-tals hits. Det kommer bli det bästa!!! Ace of Base – Beautiful Morning

Ne, plikten kallar!
Puss och Grattis igen min allra finaste vän!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Tack älskade vän! :) Hoppas dopet är fint och morfar blir glad uppe i himlen. Han o min mormor shejkar säkert loss till 90-tals hits dom med ikväll! Puss

2010-04-17 @ 10:28:47
URL: http://helloemmie.blogg.se/
Postat av: berit

Min stora lilla flicka,morfar är glad i himmelen!Jag tror som Emmie!Älskar dig,puss min sol!

2010-04-17 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0