When all is said and done

Ibland förstår jag mej verkligen inte på folk. Sjukt dissiga och ointresserade dom kan vara ibland. Börjar så smått känna att jag inte orkar lägga mer energi på att försöka hålla kontakten uppe. Eller tycker dom samma om mej kanske?! Att jag aldrig tar tag i nått å styr upp så vi ses o hörs.. Vad vet jag... Trist är det iallafall.. Men...

Pierce Brosnan – When All Is Said And Done

IMORN ÄR DET VALBORG!! Underbart ju å fira me massor av mina allra finaste. Kan nog fasiken inte bli så mkt bättre. Man ska va me folk som får en att må bra. Så är det bara! Och det gör jag av dom jag ska hänga me imorn. Kul e också att både kalle och Pihl ringt idag och vill ses. Det är jag glad för idag :D



Nu ska jag sova och ladda inför imorn!

Kommentarer
Postat av: id

det var ett fint leende. Hoppas dagen var toppen!

2010-05-01 @ 01:29:54
URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0