Bara ett av dom sätt jag åtrår dig på

Solen skiner. Patrik fyller 27 idag och jag har uppvaktat honom med frukost på sängen. Också fick han jordgubbar me glass och också godis på sängen. Det är sånt man får när man fyller år, och det är han värd min lilla gosis. Jag har min första typ semesterdag idag. Vi ska ut till Patriks mamma Mia och Mats och bygga en massa. Ryktas om att man kanske kan få bara lite också. Mums!

Nu ska ja ta en snabbdusch för att sen hoppa i byggshortsen. Peter Lemarc – Ett av dom sätt påminner om barndomen, påminner om mamma, påminner om kärlek och värme.

Och, jag glömde ju en grej!!!! En mycket viktig grej!!! Vi har blivit med bebis!!! Lilla fina Zarabi har blivit mamma sådär bara hux flux. Har misstänkt, men trodde inte lilla kissemissen skulle ploppa ut redan nu. En liten svart me vitt och orange på ryktas det om. Måste vara kissevakt ikväll. Ååååååh vad jag längtar. Kan knappt bärga mig för att se underverket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0