Denied

ååååhhh en såå underbar dag vi haft idag. Underbart lycklig att vi flyttade å packade allt igår. Så idag gick vi upp i tid och åkte ut till mamma o pappa i Torsan. Dock hade vi lite smått att styra med innan. Åkte förbi örbygatan å ställde Robban på inspelning åt mamma, sen till flottiljen och hämtade släpet som vi lämnade där igår. Vi åkte vidare till återvinningscentralen i Librobäck å tömde släpet, sen tanka bilen, och sist upp till Eriksberg för att lämna släpet på Preem där Tickan jobbar och så snällt lånat ut släpet till oss.Tack tack! Sen va vi äntligen på väg!

Ute i Torsan va underbara mams o paps redo med picknickkorgen och rutiga duken å så bar det ut på sjön. Jag var kapten och det gick finemang. Tog en tur och visade Patrik ägorna, haha, nej, men iallafall området omkring och olika hus, flugön, måsön, bondkroken, å så dära.

Haft helt enkelt en underbart fantastisk dag med en herrans massa sol o bado och VÄRME: Det är ju försjuttsingen typ över 30 grader idag. Mums va underbart. Imorn börjar sista jobbveckan innan semestern! På torsdag kommer flyttstäd och städar Patriks lägenhet, sen är det besiktning nästa måndag. Nu längtar jag och vi bara massa tills vi hittar den dära drömlägenheten för nu är det rörigt här vill jag lova.

Å så en bra låt; Sonic Syndicate – Denied

Kommentarer
Postat av: "mamma Mia"

Ja jäklar i min låda! Tror jag det att ni har det trångt och rörigt, härligt med en dag på sjön.

2010-07-13 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0