Du är min dröm och min oas

En ledig dag som va planerad för sol och bad blev jadu, bad iallafall men vart tusan är solen någon stans? Jo, det kan jag berätta, även fast den inte syns så finns den, bakom molnen. Har varit och badat med Patrik, Mattias, Jossan och Solo idag. Så himla skojs att träffa Mattias igen. Jag saknar tiden från skolan när vi fick hänga å bråkas varje dag. Massa fika och mat blev det. Och kortspelande. Sen när solen inte ville visa sig så tog vi turen till Fyrishov istället för att spela lite minigolf. Jag var urusel som vanligt, men vad gör man... Jag tycker iallafall att det är skoj, och jag ser det som så. Flest slag vinner, iallafall om man ser till vem som har fått mest för pengarna! Så det så!

Nu sitter jag i soffan, med turban på huvet, äter vattenmelon och lyssnar på Lars Winnerbäck – Lycklig och förvånad. Snart ska jag till Emmie och grilla, dricka vin och kackla med henne, Linda, Mia och Herman. Kommer bli en toppenkväll. I know it! Får se om det blir någon utgång sen eller ej. Lite sugen på att dansa e jag allt måste jag erkänna :)

Tjipp o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0