I do whatever it takes

Alltså vad varmt det är. Helt underbart ju! Nått annat som är HELT JÄVLA FANTASTISKT är att min och Emmies biljett till Lifehouse i Groninen 24 september har landat i min brevlåda. Så nu jäklar är det på sanning! På lördag bokar vi resan också. Torsdag till söndag ryktas det om, och ojaaaaaa, Emmies mamma tipsade om att det var en massa bra shopping där. We like a lot! Nu bara pumpar jag en massa massa Lifehouse i högtalarna. Det kommer bli det bästa!

Har varit på stan med Mia idag efter jobbet. Shoppat "Evelina-örhängen" (det var zebramönster) samt ett par svarta cykelbyxor. Kommit på att det kanske kan vara det bästa när man inte vill ha leggings men ändå inte vill visa hela rumpan lixom. Kanoners!!

Och så har jag manglat, och manglat, och manglat. En halvtimme tog det att mangla den drös med lakan och gardiner som så snällt låg och väntade i en liten (läs STOR) hög i lägenheten. Men men, nu ere gjort!

Sen ska ja dö i soffan tror jag. Men först, dusch och korv o makaroner. Mumsens! (och såklart Lifehouse i duschen, Lifehouse – Whatever It Takes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0