Stand my ground

Ja.. lång tid har gått och mycket har hänt. Idag gick stora delar av jobbet på semester, men jag stretar på en vecka till. Just nu trivs jag så himla bra och har mycket att göra så dagarna går fort. Det är då jag trivs som allra bäst! Jobbade till typ halv 1 idag. Åkte sen hem å Patrik o jag packade in oss i V70n och drog till Enköping. Där var det röjning som stod på schemat. Först lämnade vi en släpvagn på regementet där där Patrik jobbar för den ska vi ha på söndag, sen åkte vi förbi Mälarträ och hämtade några stegtjofräser till taket han lagt, åkte sen hem för att skriva ut fakturan men internet var visst uppsagt, så åkte tillbaka till Patriks jobb å skrev ut den där och sen åkte vi förbi takjobbet å lämnade fakturan. Åkte sen ner till Enköpings hamn och åt tacotallrik i solen och tittade på ett gäng grabbar/män/gubbar när dom la till me sin stora stora båt. Ja, sen var det iallafall dags för hårt slit. Så nu e hela lägenheten nerpackad. Vi åkte till återbruket och slängde en full bil och nu står allt redo och uppmarkerat i olika högar för att köras iväg på söndag. Börjar som lixom kännas på riktigt nu. Nu blir vi äkta sambos och jag önksar så att vi snart hittar vår drömlägenhet :)

Det bästa som hänt denna vecka är iallafall att jag äntligen äntligen fått min älskade telåda. Beställde en enkel simpel grej på internet och sen har jag pysslat till den själv. Se så fin den blev. E tokigt nöjd :D

Har fyllt den med te också nu. Köpte två nya smaker också på väg från Enköping. Så nu är den fulländad!! Också så åkte bi förbi Bredsandsbadet och tog ett dopp efter all packning och röjning. Så underbart skönt. När vi gick upp mot bilen igen hade dom trubadur där på campingen och det är ju typ det bästa jag vet. Åh vad jag älskar den svenska sommaren när den är sådär som bäst. Sol, bad, varma kvällar, ljuv musik och sin älskling intill sig. Då e livet som bäst!

Imorn ska vi iväg på 50-års kalas å fira Patriks pappa så jag har slagit in ett bautapaket!

Se så fint det blev :) Nu blir han nog glad den där farsgubben :)

Patrik har intagit ryggläge i soffan nu och jag ska nog göra det samma och minnas tillbaka till the old days när jag bodde hemma och var liten och tittade på Snoken med mamma. För det är just Snoken vi tittar på!!

Så klart kommer ett tips på en bra låt också som jag hittat. Within Temptation – Stand My Ground - Single Version

Kram å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0