Armarna ut och jag svänger ner. Go! Go! Go! Vi blir fler och fler.

Jani, helgen har gått. Lördagen hos Emmie blev perfekt trots lite regn. Men med ett paraply över grillen fick vi tillslut mat iallafall. Dock intogs den inomhus. Fredrik kom och gjorde den ensamma karln Herman sällis. Sjöng singstar å hade trevligt och tog sen en tur till Flurran för att svänga våra lurviga. Mycket skojsigt men också gräsligt varmt. Men summan av kardemumman, en mycket trevlig och bra kväll!

Söndagen ägnades åt att fira Patriks födelsedag. Mamma Mia med sin Mats, pappa Sven med sin Åsa, bror Andreas samt plastbrorsan Adam kom på besök. En massa fika hade Patrik bakat och alla blev så impade så.

På måndagen var det dags för en tur till Enköping. Lägenheten skulle besiktigas kl 8.15 så det var bara till att gå upp med tuppen. Uträttade lite ärenden där också. Hämta lite stuff i containern och så det bästa av allt. Vi köpte inlines. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi trott att Patrik skulle gå med på det men oj oj oj, vad förvånad jag blev när han helt frivilligt säger att han nog också vill köpa ett par när jag ska köpa nya. Iallafall ere hur kul som helst. Jag som deppat lite över att jag inte har någon att åka med. Men nu har jag det och det är ju det bästa! Tog en premiärtur på kvällen och jag vill bara åka åka åka nu. Har tjatat hela dagen idag men inte hunnit med något åk. Magnum Bonum – Skateboard Dock fick jag ryck framåt eftermiddagen och tog mig ut å löpte. Ibland blir jag bara för trött på mig själv som inte klarar av att va still. Men för sjuttsingen, kroppen förslappas ju och det gillas INTE! Annars idag har vi uträttat en massa bra. Vi har lämnat nycklat till han som ska ta över Patriks lägenhet i Enköping. Vi har provsattupp tältet i mammas o pappas trädgård för att se att alla delar fanns med och att det inte var trasigt. Det känns såååå najs att äntligen få sova i tält igen. Mamma blev också duktigt sugen. :) Söta hon! Vi åkte också till Willys för att panta back och burkar från midsommar (äntligen) samt för att köpa den speciella salladsdressingen som bara går att köpa på Willys, för det är Eldorado, tro det eller ej, men går inte att käka nån annan. Denna e bara föööör god. Speciellt till vitkålssallad. Skulle kunna leva på enbart det! Smufs! Vi har också inhandlat självuppblåsande liggunderlag till tältet. Och så har vi hälsat på Steve där han vaktade sig på Elgiganten. Kul att se han "in action" lixom. Han e rolig han, den lilla pricken :) Sen har vi också tvättat en massa och packat packat och packat. Så nu sitter vi här helt slut i soffan. Trodde vi skulle orka se på "Vi hade iallafall tur med vädret" ikväll. Får se om det blir så nu. Klockan e ju ändå halv 11 å vi räknar med att komma iväg strax före 9 imorn bitti. Så man kan ju faktiskt inte va uppe hela natten.

Får se nu om det blir något bloggande under semestern. Inte omöjligt men vill inte lova något.
Tänkte att ni skulle få se en bild på den lilla lilla tussiga kattungen me.
Världens sötaste just nu!

Soliga kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha det så mysigt på semestern nu vännen! Vi får se till att ses när ni kommer hem igen. Puss

2010-07-21 @ 10:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0