Finast i kommunen ;) Javisst

ja, då va middan uppäten å en herrans massa för mkt godis. jag har skrålat till Så ska det låta o Patrik har skrattat åt mig. Ja, så det kan man väl sammanfatta som en rolig kväll, absolut!
Nu tokmongoryckdiggar Patrik i soffan till Let's dance versionen av http://open.spotify.com/track/0wruS6JEQCGeYrvsCIdG0Z Söt å knäpp å galen, Javisst. Skönt att det inte bara är jag som är lite tokig. Önskar jag hade en bild på honom :P Då skulle ni få se nått galnare än en halv gris som e ihopsydd med en kråka som går på fem ben och håller en orm i handen. Hmm, ja, nått sånt iaf. Den där knäppgöken tycker också att jag är finast i kommunen, lite annorlunda sak att säga måste ja tycka men lite charmigt också :) Så jag e glad :D :D
Å, flum flum, Bäst att lägga av innan det går för långt.
Kram å kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0