Har du sett alla mina medaljer?

Hej å hå alla glada fredagsmysare :)
En helg i Enköping dårå... undrar vad det kan ha att bjuda på. Just nu väntar vi på att maten ska bli klar. Egengrillad kyckling, ugnsstekta potatishalvor med en hel massa vitlök på, en smarrig sallad o holidaydip till det. Kan det bli bättre!? Sen såklart smågodis till efterrätt. Patrik e minsann en liten godisråtta, eller stor kanske :)

Jobbat idag iaf å flängt runt en hel massa. Men det är ju så ja gillart :) (som en parentes kan jag nu meddela att patrik e galen och låssasspelar trummor till http://open.spotify.com/track/0LPRlUS1zVjMC4z5X7L5sG. Rätt söt må ja säga) men iaf... Åkte ut till etableringen och hittade på Niclas där så vi tog en trevlig långlunch me kaffe å frukt till efterrätt. Sen orkade vi inte så mkt mer så han hjälpte mig att välja möbler till mitt kontor å så krånglade vi in dem där. Fick skruva å dona en hel massa men till sist blev det fina fisken. Hade det bättre än Magnus iaf, han drog avlopp under hela etableringschabraket. Typ enhalvmeter där så han fick åla där under och samtidigt vara rätt för att få en råtta eller nått upp i ansiktet. För tydligen finns det en hel massa av dom där ute. Usch, det ser jag verkligen verkligen verkligen inte fram emot. Dubbel :(

Ja, å angående medaljerna. Patrik visade att han hade hittat en flaska Finlandia Cranberry å undrade varför vi inte druckit den nån gång när vi ville bli fulla. Sen pekade han på sina medaljer som finns i samma skåp å frågade om jag sett dom... Å ja, det hade jag visst....

Ne, matdags! Återkommer sen igen.
Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0