Har träffat farbror blå för tredje gången...

...men denna gången vare iallafall ingen husrannsakan. Tur!

Jag är nu hemma i Uppsala. Har hunnit jobba mellan också. Åkte direkt från Enköping till jobbet idag. Spännande att pendla juh :P Eller...!? Mjo, dagen började ju lite nervöst iallafall med en poliskontroll... Å mitt körkort som egentligen inte är giltigt :S Ajabaja, måste fixa till... Men det gick bra iaf. Fick blåsa för första gången så det va tur man inte använder munskölj på morgonen för då hade det kunnat gått åt skogen. Solen sken hela vägen så det var en härlig färd mot mitt sköna Uppis trots allt. Jobbat sen hela dagen. Va lite segt på morgonen men sen rullade det på. Köpte tårta för vi har fått in ett nytt jobb å det är ju alltid värt att fira. Suttit i produktionsmöte och sen mötat massa om losshållning, krossning och transporter av berg. Hur när var vi ska lösa allt typ. Mycket intressant och spännande och jag lär mig sååå mycket hela tiden. Det är kul!

Nu sitter jag o väntar på att grabben kommer hem så att jag kan lämna honom. Haha, jag ska iväg å träna power +  abs me Emmie och Herman. Patrik e inte helt kry en och eftersom läkaren ordinerade total friskhet innan återupptag av träning så får han stanna hemma å laga mat istället. Man kan ju iallafall hoppas :) Sen ska vi se på Håkans bar o skratta ner oss åt konstigt folk för att sen se på Svenska Hollywoodfruar och skratta ännu lite mer åt mänskligheten. Typiskt bra kväll!

När jag är arg brukar jag lyssna på hårda låtar. Inte så hårda e dom kanske men förbaskat sköna att lyssna på högt. Ska va så högt att det hörs ända ner i källaren och det spelar ingen roll vilken våning du bor på. Ljudet ska ner ändå! Try it! http://open.spotify.com/track/7LquhljxA4G5TLqTZ89LGi eller http://open.spotify.com/track/6ZJ1x2rr14XbIAZSSVKRlD. Dom har lixom sitt hårda men också sitt mjuka :)

Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag tror minsann att fabror blå har en viss förkärlek till dig. :)

2010-03-22 @ 20:28:25
URL: http://helloemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0