Herregud å jäklarns! Två slagna hjältar, check! Jag vet vart dom finns.

Fy fanken! Schlagern igår va underbar! Vet inte om jag gillar vinnaren. Låten tycker jag nog e väldigt fin, men på något sätt har jag sååååå svårt för Anna :S vet inte vad det är men ibland får jag så... skumt, för jag känner ju inte henne förtusan.

Lägenheten smyckades för fullt igår iaf. Glitter glitter glitter! Me like! Dagen idag e värre. Usch å fy, idag ere inte roligt att vara oss :( Patrik började dagen me att vända ut å in på sig själv några gånger. Till det har vi båda som små dvärgar me hammare utplacerade på våra huvuden. Trodde att mat skulle hjälpa. Men icke, jag mådde sämre efteråt. Vi har bara legat utslagna i soffan hela dagen. Teven har stått på men vet knappt vad vi sett. Bara typ halvsovit hela dagen. Att det är lite extra värre idag kan nog också bero på att vi båda e lite sjuka. Patrik låter som ett trasigt blåsinstrument när han andas. Han är underlig han. Han tyckte jag va söt nyss. Han förklarade att jag ser ut som en soffpotatis där jag sitter. Tillbakalutad och med datorn i knät, händerna på tangenterna och så ser det ut som att jag inte orkar skriva men skriver ändå å med ett ansiktsuttryck som säger "snälla kan jag inte dö snart". Ja, alla tycker vi väl att olika saker e söta :S

Neni, nu ska ja göra som min käre vän här bredvid mig i soffan. Lägga mig och bara dö med lite blåbärssoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0