Hur kan jag tro på kärlek

Det finns en mening som spökat i mitt huvud under hela natten. Den kommer från en låt som deltagit i melodifetivalen, såklart :) Hur kan jag tro på kärlek när jag ser unga dö? Det är den stora frågan... Va tvungen att gå upp å sätta på låten det första jag gjorde. Vacker start på morgonen. http://open.spotify.com/track/6LHiWj1UWJqDpCOrOdqlmz

 

Igår var Mattias, Jossan och Solo här å såg mello me mig o Patrik. Supertrevlig kväll. Patrik ringde in en röst på Pernilla Wahlgren, till min stora förtjusning. Han kan allt, min karl. Mattias blev förskräckt över att jag vill till Ullared i sommar. Han undrade om det inte fanns nånting han kunde göra för att få mig att ändra mig, men icke. Se upp Ullared för i sommar kommer jag. Wiho!!!

Idag ere födelsedagskalas i Enköping som gäller. Ska hurra å sjunga för Patriks lilla bror så det står härliga till. Undra sa flundra om jag kan få Patrik att stämma upp till sång redan i trapphuset medan vi väntar på att Andreas ska öppna dörren, ytterst tveksamt. Men den som lever får se :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul med ännu en blogg :) Puss

2010-03-07 @ 09:57:03
Postat av: i

jag ska bara ta körkort först, sen ska jag också till ullared!

2010-03-09 @ 19:33:43
URL: http://isabellchristinastahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0