Jag har en lycklig man

Wiho o tjohej å tjim!
En dag som började skumt, fortsatte med sol och berg på jobbet, blev sen till ett upponervänt kaos men NU är allt bättre och finare än det vart på tooookigt länge. Lyckan är åter funnen och det finns inget som går upp emot denna låt. Jag tror minsann att jag i ett svagt ögonblick ska tvinga Patrik att sjunga den för mig på vårt bröllop, haha, för det är lixom som vår låt. http://open.spotify.com/track/6yx8Ox6KYBISzzh17vdXMr Men man blir ju såååååå glad av den.. "Öppna upp kappan och låt mig komma in" lixom...

Nu har vi nyss druckit te och ätit en smörgås till middag. Å så har vi sett på Håkans bar, så himla skoj men vilken snubbe han e. Ett riktigt stollepro! Han har nog inte alla hästar hemma iaf, vilket dom just rekommenderade att man skulle ha på tv för att vinna på travet. Patrik fick sig ett gott skratt. Jag hoppas lite att han och Herman kanske nån lördag framöver lyckas samla ihop alla sina hästar på en o samma gång. Håller mina tummar :) Men, nu längtar vi redan tokigt mycket till nästa veckas avsnitt. Wiihooo!!

Snart blire 112 - på liv och död på Kanal5play. Hoppas det inte händer allt för läskiga saker. Men om så ere tur att man har en hand att hålla i å en kudde att gömma sig bakom. Jag som älskade SOS - på liv och död när jag va liten. Typ ett av mina favvisar. Minns så väl avsnittet när en man höll på under sin bil som stod i en sån där bilgrop ni vet, å så började det typ läcka bensin eller nått så att han började brinna. Mycket scary må jag säga.

Ne, Bygglov nu och kanske en kram.
Tidelipom :)

Kommentarer
Postat av: i

jag minns det avsnittet med en man som var typ lam i sina ben, eller hade i alla fall ingen känsel, och så satt han med fötterna framför brasan, somnade och vaknade av att det brann i hans ben! scary. jag ska också se på 112, visste inte ens att det fanns. puss sis!

2010-03-16 @ 23:41:02
URL: http://isabellchristinastahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0