Mat- och sovklocka, eller iallafall sov!

Solen skiner utanför fönstret. På bordet står färskt bröd. Bredvid mig sitter min fina pojke. Kan man ha en bättre morgon. Kanske ska jag föreslå att vi ska lösa Melodikrysset kl 10 också.. Men undrar hur han skulle reagera då. Plus att det nog är lite för mkt vuxenpoäng på det. Jag nynnar istället vidare på http://open.spotify.com/track/7k2hvWTTXotDZuGc6U0vUp.

Min kropp spökar med mig. Jag har blivit som Skalman. Inte så att jag är grön, ligger på rygg o inte kan komma upp. Utan jag har fått en inbyggd mat- och sovklocka. Eller iallafall en sovklocka. Jäkla jobbtider. Klockan 06.00 slog jag upp mina blå, pigg som en mört. Ajabaja, så kan man väl inte ha det på en ledig lördagmorgon heller.. Suck! Låg och läste lite i min Berlinbok å sen lyckades Patrik övertala mig om att ligga kvar och så somnade jag om. Sicken himlans tur. Så slipper jag somna på bion ikväll. Det vankas Änglavakt. Hoppas att den är bra. Mickes filmer brukar ju bara bra och väldigt tagande så jag hoppas.

 

Nu ska ja ta en till macka me ost å gurka sen bär det av mot Västerås för en mysig dag med pojken min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0