monsterfys, ehhhh nejdå, jag säger MONSTERFYS!!

Alltså shit pommes, jag tror jag avlider!! Nyss hemkommen från 75 min fyspass. Som ja skrev så hade dom döpt det till monsterfys och det hade dom gjort med all rätt. Jag tror nästan att det var den jobbigaste träningen jag någonsin varit på. Är nu heeeeelt totalt förstörd i varenda del av min andra kropp. Inte en muskel gick säker där inte. 75 minuter, 40 olika övningar, 45 sek i taget, 15 sek i vila. Alltså, dom där 15 sek vila märkte jag nog aldrig av. Full rulle HELA tiden. Tog i så jag nästan sprack o fick typ blodsmak i munnen, då måste det varit ett bra pass. Undrar nu bara hur jag mår imorgon :S Men nog om detta, summasumarum är iallafall att jag vill gå igen och igen och igen :D Wiiiii!!!

På väg hem, under en cykeltur på kanske 6-7 minuter hann jag bli tokig på två bilister. Då hör till saken att det typ knappt e bilväg påväg till träningen :o Dom dumma biljäklarna körde ju på cykelvägar. Så kan man väl inte göra heller... Bilvägar är för bilar och cykelvägar är för cyklar. Det hörs ju på namnet. Hur svårt kan det va!? Nedrans dumskallar!!

Fick njuta av en väääääligt vacker låt sen iaf på stretchen som jag aldrig hört förr. Dive – Captain Nemo Var som kärlek vid första ögonkastet.
Mysig torsdagkväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0