Move along, move along just to make it through

Idag har jag flyttat ut till skogs. Vi trodde att Roger skulle flytta till Gnistakontoret idag när han kom ikörandes med sin husbil :) Men icke, det var bara en besiktning inför sommaren lixom. Jag har tränat idag. Blev löpning 30 min och sen 30 min abs. Riktigt najs, men shiiiiit va slut man va i benen på absen. Herregud, rumplyften va inte att leka med. Fick typ slut me blod i mina stackars små ben när jag låg med dom där rakt upp i luften. Aja, nu e ja hemma igen och har bjudits på grekisk middag, "som om vi va i Grekland" som Patrik så fint uttryckte sig :) Min lilla söt!

Iallafall, åter till flytten, jag har nu tagit mitt pick o pack å dragit från Gnista och alla brandmän till långtbortistan, alltså Rasbo, Grän, Svevias bergtäkt, vågen, vår ETABLERING!! Jiiha, så fint det är där ute. Å vilket himlans stort och fint påskägg vi fick av ABT. Massa godis som vi ska smaska upp alltihopa imorn, det är nog det enda ja ska göra :D Mumsens ju!! Kenneth har fina gardiner på sitt rum, han har nog smugit dit på natten å satt upp dem för att ingen skulle se för att det verkar pinsamt. Jag har en blå delfinskål på mitt rum, undrar när jag blir mobbad för den första gången. jag hoppas jag slipper retorden och att den fylls me gosaker ist. Mycket bättre!!!

Ett litet låttips till kvällen: The All-American Rejects – Move Along

Kommentarer
Postat av: i

skulle lätt prova och tror också att jag skulle gilla det bättre, men, problem 1, det finns ingen sol här och 2, det finns ingen skog här.

2010-04-01 @ 00:59:08
URL: http://isabellchristinastahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0