Nobody loves no one

Jag ser på Hitlåtens historia på svtplay. Såg nyss om hur Metallica skapade Enter Sandman. Shit va me bra musik dom gjort egentligen. Nu ser jag på Chris Isaak och hans Wicked game. Det är en väldigt fin låt faktiskt som man nog lyssnat lite för lite på. Den har lixom ett lugn i sig. Chris Isaak – Wicked Game - Remastered Album Version Lätt värd en lyssning om du inte hört den. 

Patrik e påväg hit efter en lång jobbhelg för hans del. Själv har jag tvättat idag, städat ur alla köksskåpen och rensat bort en massa skit (som nu står på köksbordet för ja inte vet vart ja ska göra av det) å så har jag målat en liten kant i köket svart. Det blev en najs och mycket enkel uppfräschning :)

Kommentarer
Postat av: Emmie

Blev du inspirerad mån tro? :) Fina köksskåp is the shit! :)

2010-03-28 @ 21:40:58
URL: http://helloemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0