Pain

oj oj oj, vilken hektisk dag det varit på jobbet idag. har flängt runt som en tokgalning och donat me massvis. suttit ner kanske max 15 min när jag slängde i mig lunchen. fram å tillbaka till etableringen fyra gånger har det blivit. flyttat dit en herrans massa saker å möbler och burit och haft mej, men sjukt bra grabbar till hjälp så man ska inte klaga.

kom hem trött som ett as å bara längtade efter min soffa men icke, jag valde istället att låsa in mina bilnycklar i bilen så va tvungen att krångla en massa med det... även om det räckte med att gå in hemma å hämta reserverna, men ändå... krångel ju!!

har spelat mitt nya rockbandspel sen jag kom hem nu. kämpat med http://open.spotify.com/track/3fK2it74lx8EwvwbOEijpA ett bra tag, för det fanns en sjukt skoj utmaning. man skulle lära sig en bit av låten utantill och sen spela den rätt. galet kul men också herrans svårt när hjärnan inte e tokpigg lixom.

nu ere dags för mig att dra på mig träningsdressen och hoppa upp på cykeln å bajka ner till centralbadet för ett pass aerobic. ska tydligen va nått slags teampass med massa dans o skojs. ser verkligen fram emot det!! wiii!!!

ne, puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0