She's got to look

Oj vad dagarna går när man har kul. Känns knappt att jag varit på jobbet idag :D Hemma nu igen efter ett försök till fyndning me Emmie, gick sådär. 10 spänn va allt vi lyckades göra av med, men påvägen hem blev vi sugna på att ta ett lån för att köpa oss en traktor, men vi ångrade oss i sista sekund. Synd! Hade nog kunnat vart skoj.

Om tre timmar är det dags för att dra iväg på galej. Massa gamla typ jobbarkompisar från NCC. Samuel som bjuder. Mat, dryck och en massa lekar väntar. Kan nog inte misslyckas. Får se om det blir utgång sen eller ej. Det vet man aldrig. Skulle gissa på att man står där utanför Flurran vid 3snåret tillslut :S Vet dock inte alls vad jag ska ta på mig för kläder :( Usch, tror det är en sån där dålig väljakläderdag idag. Såna dagar gillas inte alls...

Igår kväll efter träningen dog jag som sagt i soffan. Kikade runt lite på svtplay och hittade värsta bra programmen som jag bara måste se. Såg två avsnitt igår. Four to go, möjligt att det blir ett nu innan dusch. Detta första avsnitt tittade jag på igår blandannat. Handlar om Roxettes första superhit The Look och hur den blev till och känd. Sjuk historia egentligen. Tänk vad slumpen kan avgöra ens liv. Vääääligt sevärd kan jag lova!
http://svtplay.se/v/1849212/hitlatens_historia/del_1_av_6__the_look_-_roxette?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1934400/sb,p122837,1,f,-1

Kläm på er alla tjäcka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0