Walking i Memphis

Jag e såååå överjäkligt trött på denna låt!!! För tusan den spelas ju typ som varannan låt på radion!!! Ne, usch, släng dig i väggen Kalle o gör nått eget istället. Jag blir upprörd av bara tanken!

Konserten igår va GRYM iallafall! Stod hela tiden o tänkte på hur fantastikt bra det va. Jag kommer leva på det lääääänge till. Hoppas man får chans att boka in fler konserter snart. E så torrt på den fronten just nu. :( Typiskt illa... Så länge får man läsa om härlig musik i denna grymma tidning. http://www.tidningskungen.se/prenumerera-pa-tidningen-sweden-rock-magazine.asp Hett tips! :) Det ska jag nog försöka göra ikväll mellan tvättarna.

Ska träna o hämta två katter också. Så mycket som ska hinnas med. Ska ha dom inneboende hos mig över helgen för lilla kusinen min ska till sin pojke i London. Blir mys att ha lite små djur å gosa me om kvällarna. Men bäst blir att träffa Patte igen såklart, för nu har vi ju inte setts sen igår morse :/ Ojoj!

Ne, nog me skitsnack! Hörs då! ;)

Kommentarer
Postat av: Emmie

Nu ska vi inte tracka Calle. Hellre Calle än Erik! Calle Calle Calle :P

2010-03-12 @ 07:32:56
URL: http://helloemmie.blogg.se/
Postat av: Evelina

men jag blir galen på låten bara!!! den spelas ju heeeeeela tiden. så less! vill höra honom sjunga nått eget fint ist :)

2010-03-12 @ 09:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0