You are my angel. Save me from danger.

Så var veckan nästan slut igen. Helt sjukt vad tiden går fort när man har roligt egentligen. Snabbuppdatering om vad som hänt på min front då... Blev bjuden på mysmiddag med D3E hemma hos Emelie i nya lyan. Mycket skoj att se. Dom hade det så fint så! Så kul att träffa tjejerna me å bara babbla en massa skit. Komma ikapp lite lixom. Å igår då så fyllde mamsen år. Tog en snabbtur till gymet efter jobbet och sen hem å duscha å sen över till mams å paps. Hade me mig 4 finfina paket till mamsingen och hon blev alldeles överväldigad att det va så många.. Fast jag tyckte själv inte att det va så många. Men fina blev dom. Älskar verkligen att slå in paket när man har tid att pyssla lite extra på dom :) Åt massa go mat och hade trevligt med en massa folk man typ aldrig träffa. Några glas rött blev det allt me, det va ju trots allt lill-lördag. När jag kom hem sen mös jag och Patrik ner oss i sängen å såg 112 - på liv och död. Alltså, det slår mig när jag ser på det, att minsann har dom där människorna intressanta jobb. Jag ville ju själv bli polis för några år sen. Men usch så mkt hemskt dom också får se. Gäller nog att man har lite psyke att ta av alltså. Blir minst sagt impad :) Sjukt bra jobb gör dom! Sov sen som en stock hela natten och vaknade pigg som en mört, eller nått. Upp å iväg till jobbet i denna arla morgonstund! Puh! Mötat o jobbat å grejat hela dagen så tiden har bara swischat iväg. Perfekt ju. Nu tar jag igen mig lite i soffan innan det är dags för ett fyspass som denna gång heter inget mindre än Monsterfys på schemat. Kan det bli mycket värre än så. Vi lär ju typ dö. För jag tror och hoppas verkligen att Emmie och Herman ska med. Det lät så tidigare i veckan. Har ju fortfarande träningsvärk ju, fast bara lite, det börjar gå över nu som tur e. Iofs skönt också, då känns det ju att man gjort nått bra å det är ju bra det :) Hörde en ny låt på jobbet idag som ja inte hört förr tror jag. Gillade den. Broken Door – Angel - Guitar Version Efter 75 minuter slit ska ja nog bara hem å dö i soffan igen för imorn blire några timmars jobb igen, sen ska jag å Emmie ut på äventyr. Emmaus på landet blire, förhoppningsvis en bit träning å sen ska ja nog lura me henne till Återbruket. Aldrig vart där men tokigt va sugen jag blev efter allt snack om det på kalaset igår. Mmm ja, så får det bli!
Krambanan

Kommentarer
Postat av: Emmie

Återbruket it is! Fasen vad vi ska fynda!

2010-03-25 @ 18:49:01
URL: http://helloemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0