All in

Så var det dags för långhelg. Inte helt fel det vill jag lova. Men det har varit ett härligt väder idag. Det gillar jag :)
Har ju sedan länge utlovat en bild på de skuttande kossorna, så här kommer den. (möjligt att jag lägger upp lite fler på fejjan...)

Små kossor skuttar fram som om de aldrig gjort annat!

Annars så fyller mig lilla kusin Maria 27 idag. Jag och Patrik har varit på lite kalas där. Kul att träffa massa släkt igen. Å lite bebismys hann man med också. Moster påpekade att det såg ut som att vi hade bra hand med barn och trodde minsann att "där dröjer det nog inte så länge"... Ja.. vet vet. Ha ha! Söt hon e min moster.

Nu ere soffhäng och pill me massa bilder i photoshop. Måste leta upp en kurs, måste verkligen det. Njut av en bra låt så länge vettja. Lifehouse – All In
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0