Con te partirè

YES!!! Den stora dagen är här. Kan ni förstååååååå. Jag har köpt en ny bikini!! Har för sjutton gubbar letat i typ 3 år. Men bara blitt att jag dratt ut på det och så har det inte blivit nått köp. Men nu är den här och jag e sååå nöjd.


Visst eren fin!

Annars har jag idag jobbat som vanligt, blivit tillsagd att sitta ute på vår nybyggda altan på luncherna framöver samt varit på fotvård och fot/underbensmassage som min mams så gärna ville bjuda på. Drygt 1,5 timme blev jag ompysslad. Såååå himla najs. Älskar verkligen fotmassage. Måste nog försöka tigga till mig det lite oftare här hemma kanske. Hon tyckte iaf att jag hade fina fötter, att det inte fanns så mycket att göra med dom lixom, å det är väl alltid bra. Så, se till å lycka lite med dig själv ikväll tycker jag. Pyssla om dina fötter. Ta ett varmt fotbad, fila dom lite och smörj in dom med en god, fet fotkräm. Du kommer känna dig som en prinsessa/prins efteråt. Här har du en låt att lyssna till undertiden du njuter me. Sarah Brightman – Time to say goodbye (Con te partirè)

Stor kram till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0