Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt

Idag har jag jobbat. Det var till en början en sån där låååång och tråkig dag. Va ju så trött. Planerade för- och efterrätt till fredagens middag. Varmrätten får Patrik stå för. Sen ordnade det upp sig. Å dagen gick i en rasande takt. Kul var det ju också. Patrik mötte upp mig i Jälla sen så tog vi ett varv i spåret där. Sen blev det middag å nu sitter vi i soffan med varsin dator. Fast nu börjar 112 så då ska vi lägga ifrån oss dessa... Om det går :S
Jag kanske vill titta på fina cupcakes istället.
Ha en bra kväll o se till att njuta av en fin låt när du ska somna in. Sonja Aldén – Du är allt

Jag hade ju visst lovat bilder från betessläppet också men dom har jag inte donat med än så ni får nöja er med en tokigt nöjd Patrik på studiebesök på mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: lillis

GUD VAD STOR DEN ÄR! själv har jag just kommit från jobbet (!) och ska se på paradise hotel. m-m-m! skäms lite över att min syrra lyssnar på sonja aldén, dock.. krams.

2010-05-11 @ 21:31:39
URL: http://isabellchristinastahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0