Först igenom stan, så en tur på landet, körde han så stolt som en tupp!

Lugn skön kväll. Det blev perfekt efter en dag i kökets tjänst. Imorn blire nybakt bröd till frukost. Å jag hoppas för allt i världen att det smakar bra. Dumt vore det ju annars. Patrik ligger bredvid mig i soffan och tittar på skåpbilar. Det är hans nya hobby. Lixom hans roligaste att titta på just nu. Själv tittar jag på pysselsaker. Vill pyssla. Sååå himla sugen. Imorn blire ju en sväng till Thun's å kanske kanske kan jag finna mig lite pyssel där. Sen blire nog en sväng till Uppsalas nya scrapbookbutik och även till inredningsbutiken Stylish i Gränby. Kul!! Hoppas mamma känner sig friskare och kan följa med också. Då kan Patrik få köra och så kan jag och mamsingen klämma i från tårna till Siw Malmkvist – Flickor bak i bilen. Risken e väl då iofs att Patrik får en chock och antingen kör av vägen eller aldrig mer vågar åka bil med oss två. Iofs, han har fått stå ut me en hel del konstigheter hittills så han ska nog tåla det med. Hoppas jag! Annars blire ju lixom lite dumt...

Ne, undrar om det blir sängen eller om jag ska dra fram pärlplattorna. Får höra me gubben min om vad han tycker tror jag.
Vi hörs imorn så ska ni få höra om mina förhoppningsvis stora shoppingerövringar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0