I do my best not to complain

Usch vad äcklig jag känner mig. Fast ändå fräsch lixom. Har varit ute på en löptur i hettan. Nästa så att det känns som att det kommer bli åska. Nästan så jag hoppas det. Så ska jag sitta i fönstret och bara njuta av mörkret, regnet och det ljuspilar som uppenbarar sig på himlen då och då. Amanda Marshall – Let It Rain

Löpturen gick helt okej ändå fast mot slutet började benen kännas som stockar. Kanske känner av att det va löpning igår med. Vem vet!? Nu sitter jag i soffan nyduschad med turban på huvudet. Från den öppna franska balkongdörren kommer en ljum fläkt smekandes mot mina ben. Jag känner mig tokvarm. Eftersvettas som en liten galning. Blev kalldusch å det va verkligen hur gött som helst. Stod bara å njöt å mös. Mmmmm!!!

Ikväll ska jag nog försöka mig på en tretimmarskurs i Photoshop. Kan nog bli skoj och lagom tror jag. Om jag lär mig nått nytt så lovar jag att visa resultatet ;)

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0