In the neonlight

Så var det äntligen freda igen. Solen skiner ute men det blåser så det är inget vidare skönt :( Annars hade jag velat vara ute idag.

Igår efter jobbet mötte Patrik upp mig i Jälla och vi tog oss ut på en powerwalk/joggingtur. Skönt att röra på fläsket lite. Sen vart det lite handling, måste fylla upp skafferierna vettni, å sen massa slappning vid tvn.
Jobbar på med mina Eurovisionplaylists och påmindes när jag gick igenom 2005 års utbud av Sveriges katastrofbidrag Martin Stenmarck – Las Vegas. Alltså, jag vet inte vad Sverige tänkte med när vi skickade denna låt men... Jag gissar att nått gick snett eftersom jag inte befann mig inom landet och kunde stötta upp till rätt resultat ;) men så kan det gå...

Idag ska jag ut me mina bästaste flickor på nation. Har städat lite efter jobbet här hemma. Nu sover Patrik... Kul sällskap, men vi ska ju umgås hela kvällen så vafan, nu kan han ju passa på att sova (NOT).. Men men, jag roar mig själv. Njutit av att läsa lite SRM. Har ju typ en massa tidningar och typ inte hunnit läsa någe alls i dem. Så det va skönt. Solen strålar in o värmer mina ben också. Det är skönt. Träning skall hinnas med också. Kl 17-18 blire Nautan och ett fyspass me Lisa. Sen hem snabbt snabbt snabbt, duscha å göra sig fin. Sen blire vin och skvaller med mina käraste E. Så tokigt mysigt det ska bli! Jag längtar!

Nu ska jag se om jag kan hitta nått att shoppa i rockshopen. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0