In the shadows of my dreams

YES!!!!!!

Nu kanske ni undrar varför jag e så herrans glad en mulen förmiddag som denna?! Haha, jo, för att jag sov längre idag än jag gjort på kanske evigheters evigheter. Vaknade strax före 7 första gången och lår vaken kanske en halvtimma, men sen somna jag om å vakna inte förrns tjugo över 9. Ere inte helt otroligt!! Jag är lycklig iaf. Å det är ju skönt att man kan va glad för lite iaf. Vaknade till ljudet av The Rasmus – In The Shadows. Fast bara i mitt huvud. Men det var fint. :) Jag sjöng lite för Patrik också och nu går han också runt och nynnar på den.

Vi ser på Vänner nu. Min favvoserie och när jag sa att jag älskar att de på Vänner sa Patrik att vi sen skulle se en serie som han gillar. Jag var rädd att behöva se hans konstiga som han laddar ner me bara massa krig i (från andra världskriget fick jag berättat för mig sen... ) men sen sa han att han valde Arga snickaren istället. Och det känns nog lite bättre. Även om jag tycker det är lite töntigt och jobbigt när han bara skriker på alla. Men klart jag ser på det för min bästastes och finastes skull.

Snart blire det Thun's för shopping. Sweeeeeet! Vi ska köpa bakplåtspapper för det tog lixom slut igår när vi bakade så tokigt mycket. Och förhoppningsvis en massa massa annat med :)


Jag och min fin i Ekoparken på valborg.

Kram på er alla fina å hoppas ni njuter av ledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0