Ja, ja, jag vet, du är ingen Victoria

Jag är som gräsänka denna vecka. Patrik går nån kurs på jobbet där han ska lära känna sig själv, typ... Jag har jobbat å bossen har kommit tillbaka från USA. Kände knappt igen han, så brun va han, eller får man säga svart :S Sen har jag tränat. Power+abs blev det. Helt okej pass o jag blev trött som en liten blå. Men skönt också såklart. Nu ska ja götta ner mig i soffan med det blivande drottningparet (?), för det är väl inget kungapar när det är drottningen som är tronföljare!? Eller hur funkar det? Ja, jag vet inte. Ingen kungahusexpert alls. Magnus Uggla – Victoria Sen ere sista avsnittet av Hollywoodfruar. Hur ska jag klara mig utan Marias härlighet kan man fråga sig? Hoppas det är nått program i samma klass som tar över efteråt. Kanske kan det bli ett avsnitt Vänner i sängen sen också som sällskap innan jag ska försöka somna. Kommer va tomt :( men jag tror veckan går fort ändå.
Tjipp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0