Me and my guitar

Så skönt att komma hem från en flänging jobbdag och bara ta det lugnt i soffan med sin fin, dock ska vi iväg å träna om en liten stund. Fys75 står på schemat idag. Igår vart det PowerAbs med efterföljade sedvanlig måndagsmiddag, om dock lite förändrad då det inte längre hinns med träning för oss alla fyra ihop innan. Men lika mysigt ändå. Imorn blire nog löpning efter jobbet och på fredag står MONSTERFYS på schemat igen. Va ju såååå skoj förra gången att jag bara MÅSTE gå denna gång med. Detta kan inte missas för allt i världen. Så... ja, vad ska man säga. Blir väl en hyffsad träningsvecka iaf. I helgen lär det bli mindre av med träningen iaf. För då ere ju fest. Och på torsdag ska vi på födelsedagskalas me. Blir kuligt!

Idag har jag tagit vattenprover och sprängt på jobbet. Och hållt i möte. Och så en massa annat också där emellan. Dagen har gått snabbt som en vessla och skojs har det varit. Ikväll väntar ESC Semifinal 1. Jag är avis på systami som är i Oslo och ser den live. Jag vill också!! Undrar bara vem man ska hålla på. :S Jag vet inte alls. Tom Dice – Me And My Guitar Kanske denna. Den är ju lite fin ju kan jag tycka!

Nu ska jag nog attackera han här bredvid lite.
Vi hörs!
Tjipp

Kommentarer
Postat av: sis

AAAAH DET VAR HELT CRAZY KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag älskade island. och grekland. båda är med på eurovisionpasset på sats. och wallmans höll i underhållningen innan sändningen och dom var skitbra! och du, jag har en souvenir till dig, vill du att jag ska posta'n eller?

2010-05-26 @ 00:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0