Ni käkar bara mackor med pastej

Nu ere fullt hur här hos oss. Eller iaf me en massa saker på gång. Har varit å handlat en massa i Gränby. Så har vi bakat en massa muffins (se bild) som ska få bli cupcakes. Än ere bara en herrans massa smaker. Dumle, äpple/kanel, äpple/choklad, hasselnöt/solrosfrö, hallon/blåbär, polka, choklad... Hm, ja det va nog det. Björn Rosenström – Muffins Haha.. ja... vad säger man... Sånt man hörde i sin ungdoms dagar.

Nu bakar Patrik nån slags kakor med hallonsylt å glasyr. Jag har pysslat ett örhänge (se bild) med bara en pyttepyttebit av all pysselplast som jag fått av Patrik. (se bild) Snart blire också brödbak. Sen ska vi slappa vid tvn med en massa avsnitt Vänner och jag ska nog pyssla lite mera.


Här ser ni en massa finheter. Min lila fina Margretheskål inköpt i Tyskland (att man ska behöva ta sig ända dit för Svenska saker!?), min enorma rulle me pysselplast, mitt nypysslade örhänge samt en liten del av alla muffinsar.

Ne.. bröd var det va...
Pussss å hörs nog snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Emmie

Jäklar vad ni kommer få äta muffins! Verkar ju vara huuuur många som helst :)

2010-05-13 @ 18:33:14
URL: http://helloemmie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad mysigt det låter o vad duktiga ni är!! Har en riktigt goood helg framför er :) Puss

2010-05-14 @ 08:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0